Jak zachować

Jak zachować smukłą sylwetkę? Trzy porady, dzięki jakim staniesz się mocna i wyjątkowa!

Prasóweczki

Jak zachować smukłą sylwetkę? Trzy porady, dzięki którym powstaniesz się wielka i coś! Próbowałaś już diet, planów treningowych, kalkulatorów kalorii, naturalnych produktów zdrowotnych lub superpigułek, jakie przedstawiał Ciż poradzić w utracie wagi? Skoro tak, wówczas nie jesteś jedna.

Jak zachować smukłą sylwetkę? Trzy porady, dzięki którym powstaniesz się wielka i coś!

Według dokonanych w Polsce badań, ponad 80% osób chcą schudnąć i mało 70% nie jest zadowolona ze prostej opinie i czuje presję, aby zrzucić kilka kilogramów. Dzieje się właśnie nie bez sensu: wiemy, że nadmiar kilogramów może zwiększyć ryzyko chorób serca, cukrzycy, podwyższa ciśnienie naturze i zawiera inne choroby. Analiza naukowa opublikowana w czasopiśmie medycznym Lancet, z lutego 2008 r., powiązała nadmiar masy ciała z 20 innymi rodzajami nowotworów, w tym nowotworami endometrium i pęcherzyka żółciowego. Na szczęście zdobyta w walce o małą sylwetkę pewno być gładsza, niż myślisz. Przeczytaj nasze informacje i zastanów się, czy któraś z przytoczonych przez nas przyczyn nie idzie na przeszkodzie do bycia szczupłej sylwetki!

depilacja woskiem 750

Zapomnij o ekstremalnych dietach
Potrafiło się wydawać, iż im nieco jesz, tym łatwo spełnisz swój cel. Jednak dzieje się zupełnie odwrotnie: ciało działa na szybką utratę masy, spalając kalorie mniej efektywnie i trzymając je jako tłuszcz. Zbyt restrykcyjne diety mogą też wywołać zachcianki żywieniowe, które powodują się do stworzenia efektu jojo. Każdy plan żywieniowy, który obiecuje, że wydasz dobrze niż sam do dwóch kilogramów tygodniowo bez szkoleń jest może krótkotrwały w końcach. Rozważ zainwestowanie w indywidualnie przygotowany dla Ciebie, przez certyfikowanego dietetyka, jadłospis. Wbrew pozorom potrafi się wtedy okazać, że chudnięcie może wcale nie zbliża się z odmawianiem sobie posiłków!

zobacz również Wolno obrotowa opinia

Zrównoważ spalone i zjedzone kalorie
Nosisz na siłownię kilka razy w tygodniu? Pamiętaj, że 30 minut ćwiczeń kardio nie jest darmową przepustką do objadania się. Według badań fundacji International Food Information Council z 2007 roku, zaledwie 10 procent Amerykanów znało liczbę kalorii, jakie powinni jeść każdego dnia i tylko 44 procent miało pewne wzięcie na fakt zrównoważonej diety i prace fizycznej. Czy wiesz ile dokładnie kalorii zjadasz, a ile spalasz? Rozważ zainwestowanie w inteligentną aplikację na smartfona lub specjalny zegarek do śledzenia kalorii, by na bieżąco śledzić energię wytwarzaną i spalaną.

Zwolnij z soli
Naukowcy z Uniwersytetu w Helsinkach spekulują, że wywołane solą pragnienie doprowadza nas do zwiększenia liczb spożywania słodzonych napojów. Suche gardło nawilżaj wodą lub niesłodzonymi napojami i ograniczaj sól w spożywanych posiłkach. Do złych stron spożywania soli, poza najczęściej wymienianym nadciśnieniem tętniczym, należy również zatrzymywanie nadmiernych ilości wody w organizmie, co sprawia m.in. wahaniami wagi, uczuciem zmęczenia i braku energii, a też niedogodnościami wizualnymi: opuchniętymi kostkami, nogami i stopami i obrzękiem twarzy, brzucha i bioder.
zobacz również Zdrowa i ładna

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments